Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie princípu transparentnosti na trhu produktov

  1. Názov Uplatňovanie princípu transparentnosti na trhu produktov
    Súbežný názovApplication of transparency principle in the product market
    Autorské údajeTatiana Košútová, Ľudmila Kristová
    Autor Košútová Tatiana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Kristová Ľudmila EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. [1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Heslá produkty * tovar * transparentnosť * informácie * zodpovednosť spoločenská * etika
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť a jej definícia podľa technickej dormy ISO 26000. Princíp transparentnosti a poskytovanie informácií o produktoch. Informácie o produktoch. Nedostatky v označovaní produktov. Niektoré ďalšie informácie o produktoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-038, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF89 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.