Počet záznamov: 1
Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu
Názov Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu Súbežný názov Evaluation of the marketing effectiveness - the basis of measurement and application of indicators in marketing Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podpora predaja * produkty * kvalita * ceny * konkurencia Anotácia Meranie marketingovej výkonnosti a hodnotenie vplyvov marketingových činností na predaj. Ekonomická interpretácia pojmov výkonnosť a efektívnosť. Faktory determinujúce význam merných ukazovatelov v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-052, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 138.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1