Počet záznamov: 1
Chyby a omyly on-line marketingu
Názov Chyby a omyly on-line marketingu Autorské údaje Michal Popelář Autor Popelář Michal Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 21. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internet * reklama * firmy * médiá * agentúry Anotácia Prehrešky, ktorých sa dopúšťajú marketéri v oblasti internetovej reklamy. Výhoda spolupráce s agentúrou. On-line nie je iba doplnok. Stanovenie cieľov kampane a meranie. Kreatívne plánovanie médií. On-line nie je zadarmo. Agentúra ako partner. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1