Počet záznamov: 1  

Marketing v dnešním postmoderním světě

  1. Názov Marketing v dnešním postmoderním světě
    Autorské údajeZuzana Chytková
    Autor Chytková Zuzana
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 32-33. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * identita
    AnotáciaZmeny v marketingu v súčasnej dobe. Fragmentácia trhu. Fragmentácia spotrebiteľa. Prijímanie informácií a ich aktívne prepracovanie spotrebiteľom. Postmoderný trh a marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.