Počet záznamov: 1  

Teenageři

  1. Názov Teenageři
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 44-45. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * skupiny cieľové * siete sociálne * značky výrobkov * reklama * nákup * mládež * prieskum
    AnotáciaAgentúra PHD zisťovala, aké je mediálne správanie teenagerov. Charakteristika teenagerov. Vzťah tejto cieľovej skupiny k televízii, rozhlasu, kinu, novinám, internetu. Účasť na Facebooku. Obľúbené značky. Reklama a nakupovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.