Počet záznamov: 1
Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku
Názov Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku Autorské údaje Ivan Bzdúšek, Mária Vasiľová Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 12-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Poznámky IGM 2316069/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * marketing mix * výhody konkurenčné * výkonnosť * správanie spotrebiteľa * značky environmentálne Anotácia Defínície zeleného marketingu. Zelený marketingový mix - produkt, marketingová komunikácia, cena, distribúcia. Zelený spotrebiteľ a jeho potreby. Segmentácia zelených spotrebiteľov. Voľba stratégie zeleného marketingu. Ekologická výkonnosť ako zdroj konkurenčnej výhody. Environmentálne označovanie. Nové prístupy v zelenom marketingu. Päť spôsobov ako zarobiť zvýšením environmentálnej výkonnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01706-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1