Počet záznamov: 1  

Przesłanki i wymiary globalizacji rynku

  1. Názov Przesłanki i wymiary globalizacji rynku
    Preklad názvuPremisy a dimenzie globalizácie trhu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing i rynek. Rok 8, nr. 8 (2001), s. 16-21. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. ISSN 1231-7853
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00248-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.