Počet záznamov: 1  

Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie

  1. Názov Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie [elektronický zdroj] : vedecký monografický zborník
    Súbežný názovEuromarketing - business concept for the common market the European Union
    Autorské údajezostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý
    Ďalší autori Červenka Peter (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Hlavatý Ivan (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kriváň Andrej (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - CD-ROM [160 s.]
    ISBN978-80-225-3310-2
    PoznámkyVEGA 1/0047/11.
    Druh dokumentuelektronické dokumenty (listy, články, knihy, zborníky)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá euromarketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * trh spoločný * Európska únia
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (13) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra855740, 855741
    Archív EPCE11 01828-001, originál dokumentu

    elektronická kniha

    elektronická kniha

    Do košíka

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    855740SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    855741SEKSklad knižničného fonduvoľný