Počet záznamov: 1  

Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy

  1. Názov Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy
    Súbežný názovMethods of research market in conditions of global crisis
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 88-97. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7 Tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * analýza trhu * prieskum spotrebiteľský * prieskum potrieb * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaDôvody nedostatočného využívania prieskumu trhu v súčasnej situácii, ktorá je ovplyvňovaná globalizáciou, koncentráciou, internacionalizáciou a kooperáciou. Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01833-013, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka