Počet záznamov: 1
Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy
Názov Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy Súbežný názov Methods of research market in conditions of global crisis Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 88-97. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum trhu * analýza trhu * prieskum spotrebiteľský * prieskum potrieb * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Anotácia Dôvody nedostatočného využívania prieskumu trhu v súčasnej situácii, ktorá je ovplyvňovaná globalizáciou, koncentráciou, internacionalizáciou a kooperáciou. Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01833-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1