Počet záznamov: 1
Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky
Info *RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM* Názov Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. september 1992. Zohľadnenie vplyvu štrukturálnej politiky na rozvoj regiónov. Prostriedky k zabezpečeniu funkčného rozvoja marketingových aktivít v rámci regiónov Autorské údaje vedúci riešiteľ Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Prachár Juraj Ivaničová Zlatica EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Vysoká škola ekonomická v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : VŠE , 1992. - 164 s. Druh dokumentu správy výskumné Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Kategória EPC Výskumné štúdie a priebežné správy Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01517-001, kópia plného textu
kniha
Počet záznamov: 1