Počet záznamov: 1  

Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy

  1. Názov Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy
    Súbežný názovProduct line pricing, as a tool to strengthen the competitiveness of company in crisis
    Autorské údajeSlávka Šagátová
    Autor Šagátová Slávka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 138-143. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7
    PoznámkyVEGA 1/0410/10. - VEGA 1/0549/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá produkty * výrobky * manažment produktový * marketing služieb * tvorba cien * stimulácia cenová * rady cenové * druhy cien * konkurencia * zákazníci * skupiny cieľové
    AnotáciaCharakteristika výrobkových respektíve produktových radov. Stanovenie cien výrobkového radu. Tvorba cien komplementárnych a substitučných výrobkov. Určenie cien krajných položiek a cien medzipoložiek. Analýza výrobkových rádov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01833-019, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka