Počet záznamov: 1  

Význam marketingu pre inováciu výrobkov

  1. Názov Význam marketingu pre inováciu výrobkov
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 19-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * marketing * marketing manažment * marketing mix * manažment inovačný * inovácia výrobkov
    AnotáciaMarketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Úloha inovácií v rozvoji firmy. Potenciálne možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Systémové hodnotenie inovácie výrobku. Vzťahy útvaru marketingu k ostatným útvarom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka