Počet záznamov: 1  

Vplyv krízy na marketingový manažment

  1. Názov Vplyv krízy na marketingový manažment
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kríza hospodárska * marketing manažment * stratégia marketingová
    AnotáciaGlobálna kríza zasiahla všetky krajiny, odvetvia hospodárstva, premietla sa v zmene spotrebiteľského správania, v poklese spotrebiteľského dopytu. Napriek boju o prežitie niektoré firmy našli v kríze zdroj konkurenčnej výhody.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-004, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka