Počet záznamov: 1  

Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov

  1. Názov Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov
    Autorské údajeMiroslava Loydlová, Zuzana Francová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 96-106. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.133 - Dopyt
    Heslá generácie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * marketing * komunikácia
    AnotáciaV dôsledku vonkajších vplyvov sa vo vyspelých ekonomikách formuje nový, sofistikovaný spotrebiteľ. Analýza generácie Y, jej spotrebiteľského správania a preferencií a identifikácia faktorov determinujúcich tvorbu marketingových a komunikačných konceptov. Kľúčom k úspechu v marketingu určenom pre generáciu Y budú flexibilita, prispôsobivosť a schopnosť reagovať.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-009, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka