Počet záznamov: 1  

Trends and segmentation criteria in the EU market

  1. Názov Trends and segmentation criteria in the EU market
    Autorské údajeKamila Rubaninská
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 141-154. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Európska únia * Európsky ekonomický priestor * trh spoločný * spotrebitelia * marketing * segmentácia trhu
    AnotáciaDôležitosť marketingu pre spoločnosti vstupujúce na trh Európskej Únie. Celkový rámec európskeho marketingu. Mnohé trendy ovplyvňujú trhy spotrebiteľov. Definícia charakteru meniaceho sa spotrebiteľa tohto trhu v súčastnosti. Segmentačné kritériá a možnosti spoločností na danom trhu. Praktický návod pozicioningu pre firmy vstupujúce na trh Európskej Únie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01828-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.