Počet záznamov: 1  

Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov

  1. Názov Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov
    Súbežný názovAnalysis of activities affecting patients purchasing medicaments
    Autorské údajeAndrej Belaj
    Autor Belaj Andrej
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 19-24. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Grafy,vzorce
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing mix * farmakológia * liečivá * kozmetika * prieskum * dotazníky
    AnotáciaAnalýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka