Počet záznamov: 1  

Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese

  1. Názov Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese
    Súbežný názovThe Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process
    Autorské údajeVeronika Hrabačková, Alena Kusá
    Autor Hrabačková Veronika
    Spoluautori Kusá Alena
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 61-67. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Grafy, obr., tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * politika spotrebiteľská * racionalita * inteligencia * inteligencia emocionálna * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka