Počet záznamov: 1
Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu
Názov Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu Súbežný názov Internet position in marketing communication of entities in tourism Autorské údaje Martin Hromada Autor Hromada Martin Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 75-83. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne * ruch cestovný Anotácia Nástroje marketingovej komunikácie na internete, ktoré sú využiteľné pre podniky v cestovnom ruchu. Komunikačný mix subjektov cestovného ruchu na internete. Nové možnosti komunikácie, ktoré zastrešujú formáty Web 2.0, takzvané social media alebo consumer generated media. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1