Počet záznamov: 1  

Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu

  1. Názov Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu
    Súbežný názovInternet position in marketing communication of entities in tourism
    Autorské údajeMartin Hromada
    Autor Hromada Martin
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 75-83. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne * ruch cestovný
    AnotáciaNástroje marketingovej komunikácie na internete, ktoré sú využiteľné pre podniky v cestovnom ruchu. Komunikačný mix subjektov cestovného ruchu na internete. Nové možnosti komunikácie, ktoré zastrešujú formáty Web 2.0, takzvané social media alebo consumer generated media.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.