Počet záznamov: 1  

Corporate identity implementation in business entities in Slovakia

  1. Názov Corporate identity implementation in business entities in Slovakia
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Barbora Brynkusová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentJournal of International Scientific Publications: Economy & Business. Vol. 5, Part 3 (2011) s. 552-570. - Bulgaria : Info Invest Ltd., 2011. ISSN 1313-2555 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/4562/07. - VEGA 1/0803/10. - Popis urobený: 2.2.2012. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaBulharsko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * kultúra podniková * marketing * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * Slovensko
    AnotáciaRevolučné zmeny v riadení podnikov v posledných rokoch 20-teho storočia. Význam podnikovej kultúry a podnikovej identity (corporate identity-CI). Implementácia CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia od roku 1989. Analýza implementácie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia. Výsledky prieskumu a diskusia.
    URLhttp://science-journals.eu/economy/5/isp-eb-5-3.pdf http://science-journals.eu/economy/5/isp-eb-5-3.pdf
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01850-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka