Počet záznamov: 1  

Corporate identity v retail marketingu

  1. Názov Corporate identity v retail marketingu
    Súbežný názovCorporate identity in retail marketing
    Autorské údajeMichaela Rudašová
    Autor Rudašová Michaela
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 202-208. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá maloobchod * podnik * firmy * prostredie podnikateľské * stratégia podniková * komunikácia firemná * kultúra podniková * identita podniková * goodwill * imidž
    AnotáciaProblematika uplatnenia firemnej identity v maloobchodnej sfére, vo veľkých podnikoch a organizáciách. Firemná filozofia, kultúra, komunikácia a firemný dizajn efektívne dopomáhajú k budovaniu pozitívneho imidžu v očiach verejnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka