Počet záznamov: 1  

Marketing rozvoja obcí a regiónov

  1. Názov Marketing rozvoja obcí a regiónov
    Súbežný názovMarketing development of communities and regions
    Autorské údajeIvana Ščasnovičová
    Autor Ščasnovičová Ivana
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 227-235. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Obr., tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá regióny * politika regionálna * rozvoj regionálny * plánovanie regionálne * rozvoj územný * marketing regionálny * marketing územia * konkurencieschopnosť
    AnotáciaMarketing a jeho nástroje aplikované do prostredia samospráv predstavuje jednu z možností ich ďalšieho rozvoja a napredovania. Plánovanie regionálneho rozvoja. Regionálna politika v rámci Európskej únie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka