Počet záznamov: 1
Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu
Názov Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu Súbežný názov Online advertising and competition on market Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. 1-7. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * história * internet * obchod Anotácia Tri veľké éry reklamy. Ekonomická funkcia reklamy. Online reklama - reklama na internete. Online reklama v praxi. Online reklama sa stala neodmysliteľnou súčasťou obchodného sveta, jej význam rastie každým dňom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01851-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1