Počet záznamov: 1  

Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ

  1. Názov Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
    Autorské údajeBarbora Brynkusová
    Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 19-30. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Grafy
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * distribúcia * reklama * telemarketing * politika cenová * politika personálna * produkty * správanie spotrebiteľa * štúdie * Európska únia * kríza hospodárska
    AnotáciaDosahy krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu. Správanie spotrebiteľov v štúdii spoločnosti Cetelem, kde boli dopytovaní spotrebitelia 12 krajín Európy. Medzinárodná produktová politika. Medzinárodná cenová politika. Medzinárodná komunikačná politika. Medzinárodná personálna politika. Štúdie v oblasti medzinárodnej marketingovej stratégie v EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka