Počet záznamov: 1  

Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy

  1. Názov Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy
    Autorské údajeErika, Mária Jamborová
    Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 42-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh
    Heslá trh finančný * banky * úver * dlhopisy * papiere cenné * poisťovne * poistenie * marketing * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnotáciaFinančné trhy a kríza. Stratégia bánk a poisťovní v oblasti poskytovania finančných služieb. Úloha marketingu a význam medzinárodných marketingových stratégií finančných inštitúcií Slovenskej republiky. Dosah krízy na zmenu v ponuke bankových produktov. Dosah krízy na zmenu portfólia poistných produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-005, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka