Počet záznamov: 1
Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy
Názov Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy Autorské údaje Erika Mária Jamborová Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 42-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh Heslá trh finančný * banky * úver * dlhopisy * papiere cenné * poisťovne * poistenie * marketing * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kríza finančná * kríza hospodárska Anotácia Finančné trhy a kríza. Stratégia bánk a poisťovní v oblasti poskytovania finančných služieb. Úloha marketingu a význam medzinárodných marketingových stratégií finančných inštitúcií Slovenskej republiky. Dosah krízy na zmenu v ponuke bankových produktov. Dosah krízy na zmenu portfólia poistných produktov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01864-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1