Počet záznamov: 1  

Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy

  1. Názov Prenikanie malých a stredných firiem na medzinárodné trhy
    Preklad názvuMarket penetration of SMEs to the foreign markets
    Autorské údajePeter Knapik, Ivana Siegl Kniežová
    Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Siegl Kniežová Ivana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 53-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik malý * podnikanie malé * podnik stredný * podnikanie stredné * trh medzinárodný * manažment * riadenie podnikové * zákazníci * ponuka * dopyt * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnotáciaZmeny v postupoch úspešných malých a stredných firiem v EÚ pri prekonávaní dôsledkov krízy a prenikaní na medzinárodné trhy. Kríza manažmentu a riziká. Alternatívne riešenia pre malé a stredné podniky. Spolupráca výrobných a obchodných firiem a oživenie dopytu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka