Počet záznamov: 1
Etika v tvorbe imidža
Názov Etika v tvorbe imidža Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 31-38. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * etika * reťazce obchodné Anotácia Definovanie pojmov: želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť, vysvetlenie rozdielov medzi nimi a zároveň ich prepojenosti. Dôraz je kladený na etiku v tvorbe imidža. Každá časť príspevku je aplikovaná na maloobchodný reťazec COOP Jednota. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-031, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1