Počet záznamov: 1  

Stratégia space managementu spoločnosti Orange Slovensko, a.s.

  1. Názov Stratégia space managementu spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
    Autorské údajeAndrea Jazbec
    Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 155-160. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá maloobchod * operátori * telefón mobilný * predajne * zákazníci
    AnotáciaTeoretické východiská pre stanovenie stratégie manažmentu priestoru, zhodnotenie aktuálnej stratégie manažmentu priestoru predajnej siete mobilného operátora Orange Slovensko, a.s. InStore marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-036, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka