Počet záznamov: 1  

Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard

  1. Názov Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard
    Autorské údajeAdela Klepáková
    Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Enterprise risk management: záchranný model na budovanie dlhodobej konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých prác : vedecký seminár k riešeniu projektu VEGA 1/0121/10 konaný pri príležitosti Týždňa vedy a techniky na Slovensku : Košice 11.11.2011. S. 121-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3342-3 Obr., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá metódy riadenia * metóda BSC * riadenie strategické * výkonnosť * podnik * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPodstata metódy Balanced Scorecard. Miera využívania metódy BSC v praxi. Pohľad na zákaznícku stránku BSC. Analýza zákazníckej perspektívy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01893-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka