Počet záznamov: 1
Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku
Názov Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku Autorské údaje Nikoleta Krecháčová Autor Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 190-193. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Poznámky VEGA 1/0228/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá podnik * plán marketingový * predaj * predvídanie * plán podnikový * plán strategický Anotácia Miesto plánovacieho systému v modernom manažmente. Faktory ovplyvňujúce marketing a rozhodovanie pri zostavení plánov predaja. Plánovanie v marketingu. Proces marketingového plánovania. Vzťah prognózy predaja a marketingového plánu. Predvídanie predaja. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-038, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1