Počet záznamov: 1  

Faktory rozvoja a úspechu v multilevel marketingových systémoch v medzinárodnom obchode

  1. Názov Faktory rozvoja a úspechu v multilevel marketingových systémoch v medzinárodnom obchode : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Papayová, školiteľ: Valéria Svobodová
    Autor Papayová Nikola
    Ďalší autori Svobodová Valéria (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. -
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856480

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné