Počet záznamov: 1
Principles of marketing
Názov Principles of marketing Autorské údaje Philip Kotler, Gary Armstrong Autor Kotler Philip Spoluautori Armstrong Gary Vydavateľské údaje Harlow : Pearson Education , 2012. - 136 s. + 1 príloha: mymarketinglab Vydanie 14th ed. , global edition ISBN 978-0-273-75243-1 , 0-273-75243-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * výhody konkurenčné * zodpovednosť spoločenská * etika * plán marketingový Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 856120, 860071, 860072
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 860071 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 860072 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 856120 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1