Počet záznamov: 1
Podstata a význam marketingového výskumu v rámci manažérstva kvality
Názov Podstata a význam marketingového výskumu v rámci manažérstva kvality : diplomová práca Autorské údaje Silvia Hrnčírová, školiteľ: Paulína Krnáčová Autor Hrnčírová Silvia Ďalší autori Krnáčová Paulína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 857110
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 513.4 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1