Počet záznamov: 1  

Sociálno-patologické javy ako nežiadúci sprievodný fenomén inkluzívnej edukácie

  1. Názov Sociálno-patologické javy ako nežiadúci sprievodný fenomén inkluzívnej edukácie
    Súbežný názovSocio-patological phenomena as adverse phenomenon accompaying inclusive education
    Zdrojový dokument Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011, Vol. II. S. 2454-2461. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá politika školská * školy základné * školy stredné * vzdelávanie * pedagogika * zariadenia školské * zariadenia výchovné * začlenenie sociálne * adaptácia * individualita
    AnotáciaRatifikácia Dohovoru OSN o právach ľudí s postihnutím v marci 2010 Národnou radou SR, sa Slovenská republika zaviazala realizovať opatrenia na systém inkluzívnej edukácie. Článok 25 Dohovoru OSN požaduje zabezpečenie vysokokvalitnej a bezplatnej inkluzívnej edukácie na základných a stredných školách.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka