Počet záznamov: 1
Uplatnění pupilometrie v marketingu
Názov Uplatnění pupilometrie v marketingu Autorské údaje Petr Červenka, Jana Naščáková Autor Červenka Petr Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3. S. 74-79. - Prešov : Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9 Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
Poznámky VEGA 1/0339/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Anotácia Príspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01939-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1