Počet záznamov: 1  

Vernostné programy sú aj pre malých obchodníkov

  1. Názov Vernostné programy sú aj pre malých obchodníkov
    Autorské údajeJana Dulíková
    Autor Dulíková Jana
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 1, č. 2 (November-december 2011), s. 22-23. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2011. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * predajne * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * programy vernostné
    AnotáciaAko majú malé obchody získavať zákazníkov a udržať si stálych.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.