Počet záznamov: 1
Company's princing policy
Názov Company's princing policy Preklad názvu Cenová politika v obchodných spoločnostiach Autorské údaje Erika Liptáková, Zuzana Hajduová, Marek Andrejkovič Autor Liptáková Erika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 77-86. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá spoločnosti obchodné * regresia * modely ekonomicko-matematické * stratégia marketingová * politika cenová Anotácia Správne stanovenie cien je dôležité pri celkovej marketingovej stratégii, pretože to má vplyv na príjmy a ziskovosť podniku. Popis marketingovej stratégie firmy, ktorá obchoduje na trhu s približne 10 000 druhov tovaru. Spoločnosť pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí, a preto potrebuje flexibilnú cenovú politiku. Prezentácia matematického modelu na stanovenie marže predávaného tovaru. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00708-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 824.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1