Počet záznamov: 1
Segmentace trhu
Názov Segmentace trhu Autorské údaje Zuzana Šlapalová Čempelová Autor Šlapalová Čempelová Zuzana Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 47, č. 2 (Únor 2012), s. 39-42. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá segmentácia trhu * marketing * zákazníci * prieskum trhu * vek * muži * ženy * demografia * psychológia * behaviorizmus * geografia Anotácia Segmentácia trhu - módna záležitosť alebo užitočný marketingový nástroj? Segmentácia trhu krok za krokom. Kritériá geografickej, demografickej, psychografickej a behaviorálnej segmentácie. Prístup firiem k marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-6 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1