Počet záznamov: 1  

Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor

  1. Názov Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor
    Súbežný názovModern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector
    Preklad názvuModern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 493-506. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie ziskové * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * partnerstvo sociálne * služby verejnoprospešné * organizácie nevládne * marketing sociálny * marketing spoločenský
    AnotáciaVýznam a úlohy neziskového sektora. Partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Cause-related marketing (dobročinný marketing). Tri piliere CRM. Sociálny marketing. Fundraising. Tvorba fundraisingovej stratégie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02020-002, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.