Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie

  1. Názov Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie
    Súbežný názovThe Influence of marketing on environmental oriented startegies
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok vznikol v rámci riešenia projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikoch na trhoch EÚ
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prostredie životné * ekonomika environmentálna * rozvoj regionálny * rozvoj podniku * marketing územia * stratégia marketingová
    AnotáciaPohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02020-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka