Počet záznamov: 1
Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie
Názov Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie Súbežný názov The Influence of marketing on environmental oriented startegies Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prostredie životné * ekonomika environmentálna * rozvoj regionálny * rozvoj podniku * marketing územia * stratégia marketingová Anotácia Pohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-003, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1