Počet záznamov: 1  

Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. Názov Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
    Súbežný názovThe Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication
    Autorské údajeŠtefan Eisele, Júlia Lipianska
    Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok vznikol v rámci riešenia projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikoch na trhoch EÚ
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová * marketing
    AnotáciaPrínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02020-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka