Počet záznamov: 1
Regulácia reklamy
Názov Regulácia reklamy . I.. Súčasné podmienky regulácie reklamy v EÚ Súbežný názov The Advertising regulation I. The current conditions in the EU regulation of advertising Autorské údaje Otília Zorkóciová, Lenka Šimorová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 600-614. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá regulácia * harmonizácia * Európska únia * etika podnikateľská * reklama Anotácia Analýza fungovania súčasného systému regulácie reklamy v EÚ s poukázaním na relatívne jednoduché možnosti vnesenia sťažností voči neetickým reklamným posolstvám prekračujúcim hranice členských krajín. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-013, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1