Počet záznamov: 1  

Regulácia reklamy

  1. Názov Regulácia reklamy . I.. Súčasné podmienky regulácie reklamy v EÚ
    Súbežný názovThe Advertising regulation I. The current conditions in the EU regulation of advertising
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Lenka Šimorová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 600-614. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0803/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok vznikol v rámci riešenia projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskú krajinu EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodnej marketingovej stratégie firiem
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá regulácia * harmonizácia * Európska únia * etika podnikateľská * reklama
    AnotáciaAnalýza fungovania súčasného systému regulácie reklamy v EÚ s poukázaním na relatívne jednoduché možnosti vnesenia sťažností voči neetickým reklamným posolstvám prekračujúcim hranice členských krajín.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02020-013, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka