Počet záznamov: 1  

Firm incentives to engage in international trade

  1. Názov Firm incentives to engage in international trade
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Ľuboš Socha, Pavol Bajusz
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Socha Luboš
    Bajusz Pavol Technická univerzita v Košiciach
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 129-135. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá firmy * konkurencieschopnosť * riziko podnikateľské * trh medzinárodný * obchod medzinárodný
    AnotáciaŠtyri základné dôvody, pre ktoré sa firmy usilujú zapojiť do medzinárodného obchodu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02004-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF99.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

    Do košíka