Počet záznamov: 1  

Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum

  1. Názov Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hvizdová ml.
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentKvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. S. 264-272. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažment znalostný * riadenie znalostí * učiaca sa organizácia * ekonomika znalostná * prieskum
    AnotáciaMarketingový prieskum, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovní podnikov. Základné parametre marketingového prieskumu. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02015-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.