Počet záznamov: 1
Cenové rozhodovanie v marketingu
Názov Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy Autorské údaje Júlia Lipianska, Mária Hasprová Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : Sprint dva , 2011. - 152 s. [8,22 AH] Vydanie 1. vyd. Edícia Economics ISBN 978-80-89393-71-8 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11. - VEGA 1/0418/11 Obálkový názov Cenové rozhodovanie v marketingu Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing * tvorba cien * rozhodovanie * ceny * politika cenová * náklady Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 6, z toho voľných 2, prezenčne 2 Odkazy (21) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (5) - KNIHY Signatúra 856538, 863226-863230 Archív EPC E11 02023-001, kópia titul. strany
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 856538 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 863226 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 863227 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 863228 SEK Sklad knižničného fondu voľný 863229 SEK Sklad knižničného fondu voľný 863230 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1