Počet záznamov: 1  

Cenové rozhodovanie v marketingu

  1. Názov Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Mária Hasprová
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Sprint dva , 2011. - 152 s. [8,22 AH]
    Vydanie1. vyd.
    Edícia Economics
    ISBN978-80-89393-71-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - VEGA 1/0418/11
    Obálkový názovCenové rozhodovanie v marketingu
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing * tvorba cien * rozhodovanie * ceny * politika cenová * náklady
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.6, z toho voľných 2, prezenčne 2
    Odkazy (21) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (5) - KNIHY
    Signatúra856538, 863226-863230
    Archív EPCE11 02023-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    856538SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    863226SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    863227SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    863228SEKSklad knižničného fonduvoľný
    863229SEKSklad knižničného fonduvoľný
    863230SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.