Počet záznamov: 1  

Balíkové služby táhne nakupování on-line

  1. Názov Balíkové služby táhne nakupování on-line
    Autorské údajeVáclav Cempírek, Eva Zákorová
    Autor Cempírek Václav
    Spoluautori Zákorová Eva
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 18, č. 3 (březen 2012), s. 36-38. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby kuriérske * služby logistické * preprava * doprava cestná nákladná * kvalita * balenie * obchod elektronický
    AnotáciaKuriérske, expresné a balíkové služby s pridanou hodnotou. Využívanie vlastných pobočiek, triediacich centier a vlastnej doručovacej siete. Expresné doručenie zásielok do celého sveta. Vysoká flexibilita prepravy zásielok. Obchodné vzťahy: B2B (business-to-business), B2C (business-to-customer), C2C (consumer-to-consumer). Podiel e-shopov na výkone firiem. Obchodný model B2B dominantný. Využívanie cestnej prepravy. Kvalita služieb a poškodenie zásielok. Balenie zásielok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-6 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.