Počet záznamov: 1  

Strategicky myslet a jednat se vyplácí

  1. Názov Strategicky myslet a jednat se vyplácí
    Autorské údajeZuzana Wroblowská
    Autor Wroblowská Zuzana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 3 (2012), s. 34-36. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažment strategický * rozhodovanie strategické * vedenie ľudí * vedenie podniku * metóda BSC
    AnotáciaStrategický zámer ako program je prejavom zrelosti lídra, ktorý vie zaujať iných. Vedomosti a skúsenosti, ktoré sú existenčne nutné pre úspešné riadenie firmy. Tri otázky pomáhajúce formulovať poslanie spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.