Počet záznamov: 1  

Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur

  1. Názov Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur : diplomová práca
    Autorské údajeEva Mikulová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Mikulová Eva
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857623

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení