Počet záznamov: 1
Keď mozog rozpráva o značkách
Názov Keď mozog rozpráva o značkách Autorské údaje Petra Švorcová Autor Švorcová Petra Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 20, č. 7 (4. apríla 2012), s. 14-16. - Bratislava : PETIT PRESS, 2012. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * reklama * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * značky výrobkov * výskum Anotácia Názory výskumníkov v oblasti neuromarketingu o nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov. Nebezpečenstvo nevhodne vytvorenej reklamnej kampane. Vedomé a racionálne rozhodovanie ako mýtus. Ukladanie reklamy do pamäte. Signály značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-13
článok
Počet záznamov: 1