Počet záznamov: 1  

Jediná istota je, že veci sa budú meniť

  1. Názov Jediná istota je, že veci sa budú meniť
    Súbežný názovThe Only certainty is that the things will change
    Autorské údajeTheodor Hudeček, Václav Hudeček
    Autor Hudeček Theodor
    Spoluautori Hudeček Václav
    Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011. S.. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomoucensis II., 2011. ISBN 978-80-87533-02-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.3 - Spoločnosť. Sociálna štruktúra
    Heslá spoločnosť postindustriálna * spoločnosť informačná * spoločnosť konzumná * globalizácia * správanie spotrebiteľa * demografia ekonomická * marketing
    AnotáciaHlavné trendy v oblasti teórií transformácie spoločnosti. Meniaca sa demografická situácia a orientácia spotrebiteľského marketingu. Marketingová autorita Philip Kotler vo svojich prácach predpokladá radikálne zmeny v niekoľkých nasledujúcich desaťročiach.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.